Nieuws

Support

Succesvol werken met onze software houdt niet op bij de eerste installatie. Als u bij ons een software maintenance (SWM) contract heeft afgesloten heeft u recht op support van Imagem. Dit betekent dat u door onze support medewerkers geholpen wordt als u problemen ondervindt bij het gebruik van onze software. Veelal zullen wij uw vragen snel zelf kunnen beantwoorden. Wanneer dit niet mogelijk blijkt heeft onze support afdeling rechtstreeks contact met de medewerkers van ERDAS om uw vraag of probleem voor te leggen en de beste en snelste oplossing te kunnen presenteren.

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze support afdeling:

Website : www.imagem.nl/call_melden
Email : support@imagem.nl
Telefoon : +31 (0)10 – 4200 830
Fax: +31 (0)10 – 4200 482
Nieuw: Imagem Remote Support

Heeft u een probleem wat wij niet kunnen reproduceren? Vraag ons dan om met u mee te kijken op uw eigen scherm via Imagem Remote Support. Via een kleine applicatie die geen installatie vereist kunnen wij na toestemming uw scherm zien en handelingen in de software uitvoeren.

U geeft toegang per keer, na afsluiting van de sessie kunnen wij niet meer met uw systeem verbinden tenzij u ons opnieuw hierom vraagt.[:]