Support
Zit u met een complex probleem? Of is een product nieuw voor u en wilt u wat begeleiding? We zijn hier om u te helpen. De antwoorden op veel gestelde vragen vindt u in de FAQ of via de Hexagon Community. U kunt natuurlijk ook uw support vraag sturen naar support@imagem.nl of bellen naar 055 2002 055. Support is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.
Helpdesk
naar klantportalHelpdesk
Bent u bestaande klant? Log in bij het support portaal om een ticket aan te vragen en te volgen. klantportal >>
Helpdesk
naar faqFAQ
We hebben veel gestelde vragen beantwoord op onze FAQ pagina. Staat uw vraag en antwoord er niet bij? Bekijk dan de Hexagon Community of stuur uw support vraag naar support@imagem.nl.
Technologie Updates
bekijk updatesTechnologie Updates
Blijf op de hoogte van de Hexagon technologie. Informatie over nieuwe ontwikkelingen, patches en meer, op één plek. bekijk updates >>
Technologie Updates
bekijk documentenDocumentatie
Hier vindt u veel gebruikte handleidingen van IMAGEM producten en installatie en activatie handleidingen. bekijk documenten >>
Community
hexagon communityCommunity
Verkrijg, wissel uit en deel kennis, of bespreek onderwerpen met andere Hexagon productexperts. hexagon community >>
Training
vraag nu aan(e-)training
Beter worden met onze producten? Of ze gewoon leren kennen? Er zijn vele gratis e-trainingen beschikbaar op de Hexagon Community. Liever een training op maat gemaakt? Neem dan contact met ons op via sales@imagem.nl of bel 055 2002 055.
Security
Wij houden bekende kwetsbaarheden in de software bij en geven deze weer op een overzichtspagina. Bekijk de status en mogelijke oplossingen van ons en onze partner Hexagon Geospatial hier >>
Training
meer informatiesupport & onderhouds- abonnement
Heeft u een subscriptie-licentie of support en onderhoudsabonnement aangeschaft? Dan vindt u hier wat u hiervan kan verwachten. meer informatie >>