Skip to content

Support

Zit u met een complex probleem? Of is een product nieuw voor u en wilt u wat begeleiding? We zijn hier om u te helpen. De antwoorden op veel gestelde vragen vindt u in de FAQ of via de Hexagon Community. U kunt natuurlijk ook uw support vraag sturen naar support@imagem.nl of bellen naar 055 2002 055. Support is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

Helpdesk

Bent u bestaande klant? Log in bij het support portaal om een ticket aan te vragen en te volgen. klantportal >>

Helpdesk

naar faq

FAQ

We hebben veel gestelde vragen beantwoord op onze FAQ pagina. Staat uw vraag en antwoord er niet bij? Bekijk dan de Hexagon Community of stuur uw support vraag naar support@imagem.nl.

Technologie Updates

bekijk updates

Technologie Updates

Blijf op de hoogte van de Hexagon technologie. Informatie over nieuwe ontwikkelingen, patches en meer, op één plek. bekijk updates >>

Technologie Updates

bekijk documenten

Documentatie

Hier vindt u veel gebruikte handleidingen van IMAGEM producten en installatie en activatie handleidingen. bekijk documenten >>

Community

Verkrijg, wissel uit en deel kennis, of bespreek onderwerpen met andere Hexagon productexperts. hexagon community >>

(e-)training

Beter worden met onze producten? Of ze gewoon leren kennen? Er zijn vele gratis e-trainingen beschikbaar op de Hexagon Community. Liever een training op maat gemaakt? Neem dan contact met ons op via sales@imagem.nl of bel 055 2002 055.

Webcasts & blogs

We hebben diverse (technische) webcasts en blogs voor u klaarstaan waar u inspiratie kan opdoen over (nieuwe) functionaliteiten en use cases van uw product. Lees blogs of bekijk webcasts >>

support & onderhouds- abonnement

Heeft u een subscriptie-licentie of support en onderhoudsabonnement aangeschaft? Dan vindt u hier wat u hiervan kan verwachten. meer informatie >>