Skip to content

Marketing Event- en Communicatiespecialist

32 - 40 uur | Apeldoorn

Krijg jij energie van het organiseren en regelen van events, vind jij het leuk om beurzen en workshops te coördineren en ben je daarnaast ook nog een echte taalpurist? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven!

Als communicatie- en eventspecialist bij IMAGEM werk je mee aan oplossingen om organisaties zoals gemeenten, waterschappen en defensie te ondersteunen bij het effectief beheren en benutten van grote hoeveelheden geodata.

Jouw werk

Samen met onze Marketing Design Specialist Bryan, vorm je de afdeling marketingcommunicatie en doen jullie er alles aan om de bekendheid en het imago van het merk IMAGEM en de producten en diensten te verbeteren. Jouw werkt draagt bij aan het werven van nieuwe klanten, het verhogen van de klantbetrokkenheid en employee branding.   

Je werkt veel samen met het sales- en productteam. Samen met hen ontwikkel je marketingstrategieën en -plannen en analyseer je deze plannen op effectiviteit. In deze rol ben je samen met Bryan verantwoordelijk voor het marketingbeleid en alle marketingactiviteiten die voortvloeien uit deze plannen.

Naast het coördineren van events, workshops en beurzen word je blij van het creëren, beheren, plannen en uitvoeren van interne en externe communicatie zoals nieuwsberichten (via social media), blogs, podcasts, nieuwsbrieven en uitnodigingen voor evenementen. Je bent als communicatie- en eventspecialist verantwoordelijk voor alle externe marketingcommunicatie en het contact met externe partijen als mediapartners en beursorganisatoren. Je zorgt voor een correcte uitvoering van het communicatiebeleid en bewaakt alle uitgaande communicatie op juist taalgebruik en schrijfstijl in lijn met het imago en merk IMAGEM.

Wat breng je mee?

– Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift in de Nederlandse (niveau C2) en Engelse taal

– Je kunt projectmatig werken, prioriteiten stellen en goed omgaan met deadlines

– Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring, staat sterk in je schoenen en mensen noemen jou een echte aanpakker

– Verder ben je proactief en dienstverlenend met een no-nonsense werkhouding

– Je bent creatief en vindt het leuk om ingewikkelde onderwerpen op een begrijpelijke manier uit te leggen

– Je bent klantgericht en hebt gevoel en respect voor branding

– Een hbo-opleiding richting marketing, communicatie, media en/of journalistiek

– Ervaring met MS Office 365 vereist; ervaring met Adobe Creative Cloud, MailChimp en WordPress (of ander CMS) is wenselijk

Ons aanbod

Wij bieden je een salaris tussen € 3.500,- en € 4.500,-, reiskostenvergoeding en een NS-Business card, flexibele werkomgeving met thuiswerkmogelijkheden in overleg. Dat maakt ons niet uniek, handig is het wel. We vinden dat ons ‘Team op 1’ idee ons wél uniek maakt! Jij kan je werk pas goed doen, als jij je ook goed voelt.

Altijd een verzorgde gezonde lunch op kantoor, 27 vakantiedagen (op basis van 40 uur), een persoonlijk ontwikkelplan en ergonomische werkplek. Jouw gezondheid gaat voor andere zaken. Nog een betere indruk krijgen van wat je kunt verwachten? Bekijk dan onze werken bij pagina.

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Solliciteer dan door jouw CV te mailen naar onze HR-Manager Janine Wiersma en wie weet spreken we jou snel in Apeldoorn! 

Jouw sollicitatie

Kennismakingsgesprek

Tweede gesprek

Contractvoorstel

Welkom bij IMAGEM!